محصولات

فولدر

فولدر همان پوشه تبلیغاتیست که هدف از طراحی آن، نگهداری و انتقال کارت ویزیت، کاتالوگ ها، بروشور ها، و…است. فولدرها با توجه به درخواست مشتری و کاربردی که دارند تهیه می‌شوند. برای مثال فولدر به انواع مختلفی مانند، پوشه‌های اداری مخصوص مهندسان، پوشه‌های جیب‌دار، زونکن اداری، پوشه سمیناری، و… تقسیم می‌شود.

طراحی و چاپ فولدر  برای سازمان‌ها،ادارات و کسب و کارها دارای اهمیت فراوان است به این دلیل که می‌توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مفید استفاده کرد. امروزه شرکت‌ها با طراحی و چاپ فولدر، از کوچیکترین فرصت نیز برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه این وسیله از مجموعه ست اداری محسوب می‌شود، در طراحی و چاپ آن باید از رنگ سازمانی، ترکیب بندی و عناصر دیگری که در اوراق اداری بکار گرفته شده استفاده کرد.

قالب فولدر معمولا به گونه ای طراحی می‌شود که اجزای آن در همدیگر قفل شده و بدون نیاز به چسب و صحافی وضعیت پایداری را ایجاد کند. حتی می‌توان در برخی از انواع آن برش‌هایی برای الصاق کارت ویزیت یا سی‌دی تعبیه کرد.

اندازه فولدر نسبت به اوراقی که داخل آن قرار می‌گیرد تعیین می‌شود اما بیشترین ابعاد فولدر A3، A4 و A5 است. .فولدرها تنها با ماشین چاپ افست چاپ می‌شوند و در نهایت برای تکمیل کار، زیبایی و مقاومت بیشتر، روی آنها سلفون مات یا براق و یا uv موضعی قرار می‌گیرد.

چاپ فولدر هزینه مشخصی ندارد و معمولا هزینه پوشه‌های تبلیغاتی با در نظر گرفتن، کاغذ، گرماژ، مقوای به کار رفته و… بررسی می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و چاپ و فولدر با کارشناسان شرکت چاپ و نشر بانک ملی تماس بگیرید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *