محصولات

پاکت

پاکت نامه محصولی است برای بسته‌بندی که طوری طراحی شده که یک جسم صاف مانند سربرگ را در خود جای دهد.

پاکت‌ها معمولا روی کاغذهای نازک، سبک و ارزان قیمت چاپ می‌شوند.

کاغذ استاندارد برای چاپ پاکت، معمولا کاغذ تحریر 100 گرمی است. با این حال شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران امکان چاپ انواع پاکت مانند پاکت ساده، پاکت رنگی، پاکت چاپ شده با مشخصات سازمان، روی کاغذ مورد نظر مشتری مانند کرافت، گلاسه و… را دارد. 

پاکت‌ها در سایزهای ملخی، A4 عمودی (درب پاکت روی عرض آن است)، A4 افقی (درب روی طول)، A5، مربع 16 در 16، و سایز 18 در 13 و دیگر سایزهای مورد سفارش مشتری نیز چاپ و تولید می‌شود.

برای انتخاب سایز پاکت، نوع چاپ و تیراژ دلخواه و همچنین برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش محصول با کارشناسان شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما سروران گرامی ، بنده از پرسنل بانک ملی هستم . بنظر می رسد که پاکتهای A4 طرح جدید که از بغل باز میشوند علیرغم زیبایی از کاررایی مطلوبی ( در آوردن و قرار دادن اوراق و همچنین تعداد اوراق بالای 4 برگ ) برخوردار نبوده و استفاده کنندگان را دچار مشکل می نماید و در بعضی مواقع باعث مصرف بیش از حد از آن می شوند . بنده ضمن نظرسنجی از همکاران محیط کار و بخش های مختلف اداره به عدم رضایت عمومی همکاران رسیده ام . شما هم می توانید این بررسی را انجام دهید .
    پیشنهاد : بنظر میرسد فرم پاکتهای A4 قدیم که درب آنها از بالا باز می شوند از کارایی بهتر و اسفاده راحتتر برخوردار هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *