اخبار عمومیاخبار ویژه

راه‌اندازی صرافی در استان‌ها برنامه پیش روی بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به استان سمنان و در جریان برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان، تولید محصولات و خدمات متنوع متناسب با نیاز مشتریان را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های بانک عنوان و بر تلاش همکاران برای تحقق این هدف تاکید کرد.

ابوالفضل نجارزاده خواهان تولید ابزارهای مالی و محصولات جدید در بانک شد و افزود: ارائه پیشنهادات و ایده پردازی توسط همکاران زمینه حرکت بانک در مسیر موفقیت را پرشتاب خواهد کرد. لازم است با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد شود تا خدمات متمایز به مشتریان به صورت سریع و به روز ارائه شود.

وی مدیریت بهینه منابع و مصارف را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی پیش روی بانک دانست و افزود: همکاران باید نسبت به مدیریت منابع و مصارف و تراز نقدینگی در شعب حساسیت کافی داشته باشند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر تحول دیجیتال در بانک ادامه داد: با ایجاد تحول بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری ضمن تسهیل و تسریع خدمات، مشکل کسری کادر در شعب حل خواهد شد.

نجارزاده راه‌اندازی صرافی در تمامی استان‌ها را از مهمترین برنامه‌های پیش روی بانک عنوان کرد و گفت: توسعه خدمات غیرحضوری، تقویت بانکداری جامع و کنترل منابع و مصارف را از جمله برنامه های این بانک در سال جاری است.

وی با تأکید بر این که ارتباط مستقیم با بنگاه‌های بزرگ باید تسهیل شود، افزود:برای ارتباط و ارائه خدمات مالی به بنگاه‌های بزرگ، باید به سرعت تصمیم‌گیری شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، وی با بیان اینکه بزرگترین ویژگی این بانک وجود شعب و نیروهای توانمند وخلاق است گفت: سهم نیروی انسانی باتجربه در موفقیت بانک  مثبت است، از همین رو مسائل معیشتی کارکنان باید توجه مدیران ارشد بانک باشد و تا حد امکان با توجه به ظرفیت‌های قانونی به آن رسیدگی شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *