اخبار عمومی

مدیرعامل بانک ملی ایران بر وصول مطالبات و بهبود تراز بانک تاکید کرد

مدیرعامل بانک ملی ایران در اولین نشست هم‌اندیشی و تبیین برنامه‌های عملیاتی با رویکرد دستیابی به اهداف تعیین شده این بانک، بر وصول مطالبات، مدیریت منابع و مصارف و رفع ناترازی بانک تأکید کرد.

 مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر پتانسیل بالای منابع انسانی در بانک ملی ایران گفت: با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی در بانک، اگر ابزارهای لازم آماده باشند، رسیدن به اهداف و چشم‌اندازهای پیش‌بینی شده به آسانی میسر و امکان‌پذیر خواهد بود.

ابوالفضل نجارزاده افزود: همکاران باید همواره رعایت اصول مدیریت منابع و مصارف را در دستور کار خود داشته باشند، همچنین  همکاران بخش حقوقی بانک نیز موضوع وصول مطالبات را مورد توجه قرار داده و بسته‌های فصلی و سالانه برای بازپرداخت مطالبات در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: هیچ محدودیتی درخصوص استفاده از ابزارها و معرفی محصول جدید در بانک وجود ندارد و جلسات کمیته محصول به صورت هفتگی در بانک با حضور مدیران و همکاران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در خصوص تسهیلات تکلیفی بر عهده بانک گفت: با وجود اولویت تسهیلات تکلیفی، باید مدیریت جامع در همه بخش‌های بانک داشته باشیم. امروز، بازار رقابتی است و باید از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بانک استفاده کنیم و امیدوارم بتوانیم به جایگاه واقعی بانک و اهداف تعیین شده دست یابیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *