اخبار شرکتاخبار ویژهتله تایپ

تولید یک میلیون کارت سوخت در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران

مشاور مدیرعامل‌ شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از تولید یک میلیون کارت سوخت در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، «نوید شیرمحمد» مدیر تحقیق و توسعه شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با اشاره به تولید یک میلیون کارت سوخت در این شرکت گفت: با مشارکت بانک ملی ایران و طی قرارداد امضاشده بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و بانک ملی ایران تولید یک میلیون قطعه کارت هوشمند سوخت در دستور کار شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران قرار گرفته است.

شیرمحمد افزود: تاکنون 55 هزار قطعه کارت سوخت به این شرکت تحویل داده‌ایم اما منتظر تاییدیه برای ادامه تولید بودیم که خوشبختانه انجام شد و در حال حاضر با تامین تراشه‌ روند تولید کارت سوخت طبق روال در حال انجام است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز یک میلیون قطعه کارت به شرکت پخش فرارده‌های نفتی ایران تحویل دادیم و امسال نیز با ادامه تولید در بازه زمانی دوتا سه ماه سفارش‌ها به صورت هفتگی به این شرکت تحویل داده خواهد شد.

مشاور مدیرعامل‌ شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران گفت: این شرکت با بیش از ۸۵ سال با سابقه‌ترین شرکت در حوزه چاپ و نشر به‌شمار می‌آید و از زمانی که بانک مرکزی شکل نگرفته بود، وظیفه چاپ اسکناس و چاپ پول ملی کشور تا اوراق بهادار را به‌عهده داشته است، اکنون نیز تولید کارت هوشمند سوخت با تکیه بر توانایی متخصصان حوزه چاپ و نشر در حال انجام است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *