اخبار عمومیتله تایپ

تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مدیرعامل بانک ملی ایران

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران، از عملکرد این بانک در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی دولت سیزدهم، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، صولت مرتضوی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اعطای تقدیرنامه ای، عملکرد بانک ملی در تحقق اهداف دولت را موجب تسهیل زمینه های ایجاد اشتغال و کمک به رفع بیکاری در کشور عنوان کرد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این تقدیرنامه با تاکید بر ماموریت های خطیر دولت در زمینه هایی همچون ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار، لازمه تحقق این اهداف را سرلوحه قرار دادن خدمات صادقانه و خودجوش به مردم و وجدان کاری و مسئولیت پذیری نسبت به آحاد جامعه دانست.

مرتضوی همچنین در این تقدیرنامه، تحقق کمی و کیفی اهداف دولت و برنامه زیست بوم ملی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی را از جمله موارد حسن همکاری مدیر عامل بانک ملی ایران در این زمینه عنوان کرد و بر استمرار این مسیر برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد برنامه های دولت خدمتگزار و خدمات صادقانه به جامعه، تولید و اشتغال، تاکید کرد./ سایت بانک ملی ایران

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *