اخبار عمومی

روند پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان سرعت می گیرد

مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش «بررسی فرصت ها و تهدیدها در شعب درون سازمانی استان تهران» بر لزوم سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به عموم مشتریان تاکید کرد.

ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات خرد، هیچ محدودیتی نداریم و با فراهم شدن زمینه پرداخت غیر حضوری، روند پرداخت تسهیلات خرد نیز شتاب می گیرد و متقاضیان می توانند با سهولت بیشتری نسبت به ثبت تقاضا و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات تکلیفی مخصوصا تسهیلات نهضت ملی مسکن اهمیت دارد و لازم است در اولویت قرار گیرد، افزود: عملکرد شعب درون سازمانی بانک، آیینه تمام نمای بانک در سازمان های مربوطه بوده و هر عملکردی از سوی روسا و کارکنان شعبه، معرف بانک در آن سازمان است.

مدیر عامل بانک ملی ایران ادامه داد: سازمان ها نیازهایی دارند که باید با پویایی و انعطاف، راهکار مناسبی برای پاسخ به این نیازها پیدا کرد و می بایست متناسب با این نیازها، بسته اعتباری ویژه ای برای آنها تهیه کرد و اختیارات مدیران شعب در هر سازمان باید متناسب با این نیازها، تفاوت داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در پایان این مراسم ضمن‌قدردانی از عملکرد همکاران در سال جاری، بر برنامه ریزی جهت تحقق اهداف تعیین شده تاکید و ابراز امیدواری کرد که مشابه سال گذشته ، با تلاش و مشارکت تمامی همکاران ، اهداف و برنامه های بانک محقق شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *