اخبار عمومی

بانک ملی ایران نشان عالی برکت را برای ایجاد 25 هزار فرصت شغلی دریافت کرد

بانک ملی ایران در نخستین جشنواره «تلاش با برکت» که به همت بنیاد برکت، به منظور تحقق طرح‌های اشتغال اجتماع‌محور برگزار شد لوح و نشان عالی برکت را برای اشتغالزایی و ایجاد 25 هزار فرصت شغلی مولد و پایدار در اقصی نقاط کشور دریافت کرد.

در این مراسم، رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر دریافت سریع و آسان تسهیلات خرد توسط مشتریان گفت: با برگزاری جلسات و دستورالمعل‌های ابلاغی بنا داریم دریافت تسهیلات خرد را تسهیل و تسریع ببخشیم، در همین راستا امسال پرداخت سقف تسهیلات را برای واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک افزایش داده‌ایم.

محمدرضا‌ فرزین افزود: افزایش مبلغ کارت‌های مرابحه، توسعه شعب، بیمه‌کردن تسهیلات، تغییر مقررات برای تضامین، رشد ظرفیت‌های تامین مالی، گسترش فعالیت‌های لیزینگ و الزام بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات از مهمترین فعالیت‌های بانک مرکزی برای حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی بوده است.

حمایت بانک ملی از مشاغل خانگی

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز  با اشاره به تاکید رئیس جمهور در حمایت از ایجاد مشاغل خانگی در کشور گفت: بانک ملی ایران با پرداخت بی‌وقفه تسهیلات و ارائه خدمات مالی تمام قد در راستای کمک و حمایت از ایجاد کسب و کارها و فرصت های شغلی در کشور ایستاده است.

ابوالفضل نجارزاده ادامه داد: بانک ملی ایران به عنوان حامی توسعه و اشتغالزایی مولد و پایدار در کشور از طرح های بنیاد برکت استقبال می‌کند .

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، در جریان آیین امضای تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بانک‌های عامل کشور، تفاهم‌‌نامه همکاری بین بانک ملی ایران و بنیاد برکت در راستای توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار و مولد در کشور به امضا رسید.

.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *