اخبار شرکتاخبار عمومیاخبار ویژهتله تایپ

پیام تبریک مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به مناسبت «روز صنعت چاپ»

مدیرعامل «شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران»  11 شهریور روز ملی صنعت چاپ را طی پیامی به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش «روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران» در این پیام آمده است:

نگاهی به تمدن، فرهنگ و قدمت ۲۰۰ ساله صنعت چاپ در ایران، نشان می‌دهد ملت ما همواره رو به جلو و فراتر از پیشرفت و ترقی بوده و هستند.

صنعت چاپ حساس‌ترین نقش را در توسعه یک جامعه بر عهده دارد، به گونه‌ای که هرچه این صنعت پیشرفت و توسعه بیشتری داشته باشد، میراث مکتوب یک کشور با کیفیت برتری به آیندگان سپرده خواهد شد.

با توجه به اهمیت صنعت چاپ در رشد تمدن و افزایش دانایی بشر، ۱۱ شهریور ماه در کشورمان «روز صنعت چاپ» نام گرفته است، تا فرصتی برای قدردانی و تقدیر از زحمات تلاشگران و کارکنان شریف این صنعت باشد.

بر خود می‌بالم که همکار شما هستم و ضمن گرامی‌داشت روز صنعت چاپ، این روز ارزشمند را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه کارکنان و بازنشستگان «شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران» تبریک عرض نموده و توفیق هرچه بیشتر آنان را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

به شما مژده می‌دهم که آینده‌ی روشن و پر رونقی در پیش روی شرکت است و این میسر نخواهد شد جز به همت والا و پشتکار مثال زدنی شما همکاران گرامی.

«مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران»

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *