اخبار عمومی

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سه مدیر در بانک ملی ایران

تودیع و معارفه دو عضو هیات مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه دو عضو هیات مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک برگزار شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران، بر غنای کارشناسی نیروی انسانی در بانک ملی ایران تاکید کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های بانک ملی ایران،عرق سازمانی نیروی انسانی به این بانک و دغدغه‌شان نسبت به منافع بانک ملی ایران است.

در این مراسم «امیر مسعود رزازان» و «حسین بهاری» به عنوان عضو جدید هیات مدیره  و «رضا رفیعا» به عنوان مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران معارفه شدند، همچنین از زحمات «ناصر شاهباز» و «کاووس ایرج‌پور» از اعضای سابق هیات مدیره این بانک و «مصطفی امیری‌قادی» مدیر امور سابق حوزه مدیریت قدردانی شد.

«ابوالفضل نجارزاده» ضمن تقدیر از عملکرد دو عضو سابق هیات مدیره بانک و مدیر سابق امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ابراز امیدواری کرد که با توجه به توانمندی‌های اعضای جدید بانک ملی ایران در مسیر تامین منافع و نیازهای مشتریان و تحقق اهداف عالی دولت محترم،بیش از پیش توفیق یابد.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر عملکرد مثبت بانک با توجه به وظایف و شرایط پیش‌رو،گفت: یکی از مزیت‌های تغییر و تحول مدیران در هر سازمانی، تزریق نیروهای تازه نفس، با تفکرات و تجربیات متفاوت است که برای عبور از چالش‌ها و مشکلاتگره‌گشا است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران سابق، برای اعضای جدید هیات مدیره و مشاور مدیر عامل و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی آرزوی موفقیت کردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *