اخبار عمومیاخبار ویژه

مدیرعامل بانک ملی ایران: مدیریت منابع و مصارف در شعب بانک الزامی است

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان زنجان و در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تأکید کرد و از همکاران خواست برای مدیریت منابع و مصارف در شعب برنامه‌ریزی کنند.

ابوالفضل نجارزاده افزود: یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیش روی بانک، ایجاد حساسیت نسبت به عدم نوسان و ایجاد ثبات در بهبود تراز نقدینگی و مدیریت منابع و مصارف در شعب است.

وی  شعب را ویترین بانک دانست و گفت: با راه اندازی یک نظام پیشنهادات پویا در بانک بسیاری از مشکلات را حل خواهیم کرد و سعی داریم با ارائه ابزارها و لوازم مورد نیاز به شعب، زمینه تأمین خواسته های مدیران از شعب را فراهم کنیم.

نجارزاده اضافه‌کرد: بانک باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد کند که چابک، سریع و به روز خدمات متمایز را به مشتریان خود ارائه دهد. افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه‌های نظام بانکی با اهمیت است، همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به اهداف بانک حرکت کنیم.

لزوم شتاب بخشی در تحول دیجیتال

مدیرعامل بانک ملی ایران شتاب بخشی در تحول دیجیتال را در بانک با اهمیت دانست و گفت: با ایجاد تحول بانکداری دیجیتال شاهد تسهیل و تسریع در تسهیلات دهی و رشد بازاریابی در بانک خواهیم بود.

نجارزاده همچنین تقویت حوزه های بانکداری جامع را از دیگر برنامه های پیش‌رو خواند و  ادامه داد: در راستای تحقق اهداف بانک، شرکت‌های ابزاری و تابعه کاملاً در اختیار بانک خواهند بود.

بانک ملی ایران پیشرو در نظام بانکی

وی بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور پیشرو دانست و گفت: امسال قطعا سال متفاوتی خواهد بود و بانک در کسب سهم از بازار تلاش مضاعف خواهد کرد. بزرگترین ویژگی این بانک را وجود نیروهای توانمند در شعب است : مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک است و از ابزارهای مختلف در جهت رفع دغدغه همکاران محترم استفاده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: انتصابات در بانک نیز براساس جوان گرایی و شایسته سالاری رقم خواهد خورد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *